Amarilli logo

Dostava i povrat

ISPORUKA DOSTAVNOM SLUŽBOM I TROŠKOVI
Naručene artikle šaljemo dostavnom službom (Hrvatska pošta) kao preporučenu pošiljku u roku od 5 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije) te Paket24 u roku od 2 dana. Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.
Dostava se obračunava prema cjeniku ugovorenim sa kurirskom službom:

  • Preporučena pošiljka (do 5 radnih dana) za sva mjesta na teritoriju RH za narudžbe ispod 60 kn: 20,00 kn

  • Preporučena pošiljka (do 5 radnih dana) za sva mjesta na teritoriju RH za narudžbe iznad 60 kn: 30,00 kn

  • Paket24 (do 2 radna dana) za sva mjesta na teritoriju RH: 50,00kn

  • Za narudžbe ukupnog iznosa većeg od 500,00 kn DOSTAVA JE BESPLATNA.

Ukoliko kurirska služba izmijeni cijenu dostave, prodavatelj će novu cijenu jasno iskazati u internet trgovini.
Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Amarilli ima pravo uskratiti kupcu uplaćeni iznos kupoprodajne cijene.
Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu, ponovno naruči robu putem amarilli.hr internet trgovine, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate.
Amarilli zadržava pravo da ne pošalje narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

PRIJENOS VLASNIŠTVA I OBVEZE KUPCA
Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.
Amarilli nije odgovoran u slučaju da kupac adresu dostave nije unio ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. Amarilli nije odgovoran ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.
U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u roku od 5 radnih dana u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.
Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA
Amarilli odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

REKLAMACIJE I POVRATI
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
Isporuka robe koja nije naručena
Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.
Kupac je dužan prijaviti reklamaciju na e-mail reklamacije@amarilli.hr s naslovom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (br.narudžbe).
Amarilli će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za neoštećeni i valjani proizvod.
Amarilli će prihvatiti povrat isporučenih proizvoda o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Amarilli.
NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH, A ISPRAVNIH PROIZVODA.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU
Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može se dostaviti kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe te umanjenja vrijednosti robe.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Obavijest o jednostranom raskidu ugovora Za Amarilli, Križevačka ulica 16, 48268 Gornja Rijeka, reklamacije@amarilli.hr, 098 352 991

Ja, _________________________________________________ (ime i prezime potrošača) iz ___________________________________________________ (adresa potrošača: mjesto, ulica, broj) ovime izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o kupnji sljedeće robe/usluge: ____________________________________________________________ (upišite naziv artikla) prema broju računa ili broju narudžbe ____________________ (upišite broj dokumenta) primljene dana _____________________. (upišite datum)

U _____________________ (grad/mjesto) dana _____________________. (datum).

__________________________ Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru).

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor obrtu Amarilli. Amarilli omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem preporučene pošte na adresu Amarilli, Križevačka ulica 16, 48268 Gornja Rijeka ili putem e-maila reklamacije@amarilli.hr
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoju e-mail adresu. Amarilli će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

PODACI O PROIZVODIMA
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na internet trgovini prodavatelja podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na internet trgovini prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

NEDOSTACI NA PROIZVODIMA
Prodavatelj ne odgovara kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima i oštećenja ambalaže koja su nastala kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili oštećenja ambalaže i drugi manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.