Amarilli logo

Uvjeti prodaje

Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Amarilli internet trgovine vezano uz postupak naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, isporuke proizvoda te prava Kupca na pisani prigovor na proizvode i usluge Amarilli internet trgovine, pravo na raskid ugovora, dostave proizvoda te ostalih usluga koje Amarilli internet trgovina nudi, zaštite osobnih i drugih podataka i ostala pitanja važna za sklapanje ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine. Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o obveznim odnosima te ostali važeći propisi Republike Hrvatske. Amarilli internet trgovina zadržava pravo izmjene Uvjeta i odredbi u bilo kojem trenutku. Sve izmjene bit će objavljene putem internet stranice Amarilli internet trgovine te će stupiti na snagu u trenutku objave istih na internetskim stranicama. Bilo kakve izmjene Uvjeta primjenjivat će se na kupnje izvršene nakon objavljivanja tih izmjena. Korištenjem Amarilli internet trgovine obvezujete se poštivati niže navedene Opće uvjete i pravila. Prethodno kupnji, kupac izjavljuje da je pročitao ove Opće uvjete te da ih prihvaća dok će kod potvrđivanja narudžbe isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj odnosno prilog e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Ovi Uvjeti i odredbe smatraju se sastavnim dijelom svakog Ugovora o kupoprodaji sklopljenog između Kupca i Amarilli internet trgovine.

PRODAVATELJ

Naziv obrta: Amarilli, obrt za trgovinu
Vlasnik obrta: Melita Berend
OIB: 93901950943
Sjedište: Križevačka ulica 16, 48268 Gornja Rijeka
Kontakt broj: +385 (0)98 352 991
                        +385 (0)48 855 588
Email: webshop@amarilli.hr 
            reklamacije@amarilli.hr

Obrt upisan u Obrtni registar pod oznakom obrtnice 06010201584, matični broj obrta 98094467
Pretežita djelatnost prema NKD-u: 47.91 Trgovina na malo preko pošte ili interneta
Žiro račun: HR4424020061140371006, Banka: Erste&Steiermärkische Bank d.d.

U daljnjem tekstu se navedeni obrt naziva Prodavateljem

KUPAC

Kupac proizvoda je svaka fizička osoba koja kupuje proizvode putem Amarilli internet trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja tj. koja odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati e-bankingom, općom uplatnicom, kreditnom/debitnom karticom ili odabere plaćanje pouzećem i pošalje narudžbu Prodavatelju.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.
Prihvaćanjem Uvjeta poslovanja Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Prodavatelja, tj. za kupnju putem Internet trgovine.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem amarilli.hr internet trgovine prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

CIJENE

Sve cijene prikazane u internet trgovini izražene su u hrvatskim kunama za krajnjeg kupca te u cijene nije uključen PDV jer Amarilli, obrt za trgovinu nije u sustavu PDV-a temeljem čl. 90 st.1 i st.2 Zakona o PDV-u (Narodne novine br. 73/13) i vrijede za sve načine plaćanja.
AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun, bilo kartičnim plaćanjem.
Za nepreuzete pošiljke ponovno slanje odnosno isporuka nije moguća po istim cijenama.

NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA

Proizvodi se naručuju elektronskim putem, a proizvod može naručiti registrirani korisnik i neregistrirani korisnik - gost. Registracija se vrši kreiranjem korisničkog računa. Registracija je besplatna. Prilikom registracije Korisnik kreira korisničko ime i zaporku. Korisnik je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom.
Registrirani korisnik/kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupovine. Neregistrirani korisnik također može naručivati proizvode na način da ispuni tražene podatke i izvrši narudžbu.
Proizvod se naručuje putem košarice. Kada Kupac izvrši narudžbu Ugovor je sklopljen, te će Amarilli internet trgovina e-mail porukom obavijestiti Kupca o sklapanju Ugovora dostavom Potvrde o narudžbi putem e-pošte. Potvrda narudžbe sadržava informacije o narudžbi, adresi isporuke, načinu plaćanja, cijeni/cijenama, kontakt-podacima Amarilli internet trgovine te druge podatke sukladno Zakonu. Uz potvrdu narudžbe Kupcu će biti dostavljeni i Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine te Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora čiji je sastavni dio Obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora te prihvaćanjem ovih Uvjeta Kupac daje izričitu suglasnost da mu se Opći uvjeti poslovanja i Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora čiji je sastavni dio Obrazac o pravu na jednostrani raskid Ugovora dostave na navedeni način tj. elektroničkom poštom.
Nakon slanja potvrde o narudžbi Kupac može mijenjati narudžbu isključivo putem kontaktiranja Službe za kupce na mail: webshop@amarilli.hr
Na Amarilli internet trgovini Kupac može platiti svoju narudžbu klikom na „Kupi“. U košarici će tada vidjeti ukupan iznos kupovine (s uračunatim troškovima usluga dostave)
Amarilli internet trgovina će isporučiti proizvode Kupcu u naručenoj količini ako su isti na raspolaganju.
U slučaju da Amarilli internet trgovina nije u mogućnosti isporučiti određeni proizvod u predviđenom roku zato što naručenog proizvoda nema u skladištu ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, Amarilli internet trgovina će pismeno, dostavom Obavijesti o kašnjenju isporuke naručene robe putem elektroničke pošte obavijestiti Kupca, koji može otkazati narudžbu proizvoda ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.
Ukoliko Kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, Amarilli internet trgovina će Kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

  1. pouzećem

  2. kreditnim i debitnim karticama: Mastercard®, Maestro®, Visa, Diners i Discover putem Corvus Pay sustava
             

  3. Internet bankarstvom ili općom uplatnicom/virmanom


(podaci za uplatu: Amarilli, Križevačka ulica 16, 48268 Gornja Rijeka, IBAN: HR4424020061140371006)
Kupac plaća svoju narudžbu klikom na “Kupi”. Kupac tada u svojoj košarici vidi ukupan iznos kupovine (s uračunatim troškovima dostave proizvoda ukoliko je odabrao navedene usluge).

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA


Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

                      

NAČIN DOSTAVE I TROŠKOVI DOSTAVE

Naručene artikle šaljemo dostavnom službom (Hrvatska pošta) kao preporučenu pošiljku u roku od 5 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije) te Paket24 u roku od 2 dana. Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.
Dostava se obračunava prema cjeniku ugovorenim sa kurirskom službom:

  • Preporučena pošiljka (do 5 radnih dana) za sva mjesta na teritoriju RH za narudžbe ispod 60 kn: 20,00 kn

  • Preporučena pošiljka (do 5 radnih dana) za sva mjesta na teritoriju RH za narudžbe iznad 60 kn: 30,00 kn

  • Paket24 (do 2 radna dana) za sva mjesta na teritoriju RH: 50,00kn

  • Za narudžbe ukupnog iznosa većeg od 500,00 kn DOSTAVA JE BESPLATNA.

Ukoliko kurirska služba izmijeni cijenu dostave, prodavatelj će novu cijenu jasno iskazati u internet trgovini.
Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Amarilli ima pravo uskratiti kupcu uplaćeni iznos kupoprodajne cijene.
Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu, ponovno naruči robu putem amarilli.hr internet trgovine, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate.
Amarilli zadržava pravo da ne pošalje narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

PRIJENOS VLASNIŠTVA I OBVEZE KUPCA

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.
Amarilli nije odgovoran u slučaju da kupac adresu dostave nije unio ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. Amarilli nije odgovoran ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.
U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u roku od 5 radnih dana u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.
Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA

Amarilli odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

REKLAMACIJE I POVRATI

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
Isporuka robe koja nije naručena
Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.
Kupac je dužan prijaviti reklamaciju na e-mail reklamacije@amarilli.hr s naslovom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (br.narudžbe).
Amarilli će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za neoštećeni i valjani proizvod.
Amarilli će prihvatiti povrat isporučenih proizvoda o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Amarilli.
NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH, A ISPRAVNIH PROIZVODA.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može se dostaviti kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe te umanjenja vrijednosti robe.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Obavijest o jednostranom raskidu ugovora Za Amarilli, Križevačka ulica 16, 48268 Gornja Rijeka, reklamacije@amarilli.hr, 098 352 991

Ja, _________________________________________________ (ime i prezime potrošača) iz ___________________________________________________ (adresa potrošača: mjesto, ulica, broj) ovime izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o kupnji sljedeće robe/usluge: ____________________________________________________________ (upišite naziv artikla) prema broju računa ili broju narudžbe ____________________ (upišite broj dokumenta) primljene dana _____________________. (upišite datum)

U _____________________ (grad/mjesto) dana _____________________. (datum).

__________________________ Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru).

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor obrtu Amarilli. Amarilli omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem preporučene pošte na adresu Amarilli, Križevačka ulica 16, 48268 Gornja Rijeka ili putem e-maila reklamacije@amarilli.hr
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoju e-mail adresu. Amarilli će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

PODACI O PROIZVODIMA

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na internet trgovini prodavatelja podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na internet trgovini prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

NEDOSTACI NA PROIZVODIMA

Prodavatelj ne odgovara kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima i oštećenja ambalaže koja su nastala kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili oštećenja ambalaže i drugi manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

POLITIKA PRIVATNOSTI 

U ime obrta Amarilli obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima te informiramo kupce o načinu njihova korištenja.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici amarilli.hr internet trgovine i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

IZJAVA O ODGOVORNOSTI

Korisnik snosi posljedičnu štetu upotrebe proizvoda u svrhu koja nije u skladu sa njihovom namjenom.

ZAVRŠNE ODREDBE:

Prihvaćanjem ovih uvjeta kupnje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora.
Potvrdom narudžbe Kupac potvrđuje da je pročitao Uvjete poslovanja, da se s njima slaže te da oni čine sastavni dio Ugovora o kupnji.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Što je GDPR?
Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka)
Opći uvjeti, informacije i zahtjevi za zaštitu osobnih podataka:
Opća uredba o zaštiti osobnih podataka – Uredba (EU) 2016/679
Zakon o provedbi Opće uredbe za zaštitu osobnih podataka
Agencija za zaštitu osobnih podataka – AZOP